Forside

Forside

torsdag 4. desember 2014

Se min kjole

Da vesten til eldste bror begynte å nærme seg slutten, tenkte jeg at nå er det vel på høy tid å starte på julekjolen til lillesøster. Eller kanskje ikke. Kanskje det var på høy tid å ta en titt i skuffen og vurdere hvor mange strikkede kjoler en toåring trenger. Trenger hun kanskje en til, eller holder det med 15? Det er 14 på bildet, var en grå jeg ikke fant i farten.


Jeg har ikke strikket alle disse selv, tre av de er det ulike bestemødre som har strikket.

En liten finkjole fra Pickles, en av mine absolutt kjolefavoritter til småjenter. Har strikket totalt åtte sånne.



Marius! En av disse har ikke jeg strikket, de andre to er strikket etter to ulike hefter.


En annen kjolefavoritt er  Kjærlighet på pinne-kjolen fraTora Frøseth. Prikkekjolen er fra Arne og Carlos, og oppskriften kan man finne her

Og dette er bare kjolene, alle toppene som man også fint kan pynte seg med har jeg ikke telt opp.......

2 kommentarer:

  1. For en fin samling! Heldige toåringen som har så omfangsrik garderobe :)

    SvarSlett